mandag, december 04, 2006

12-04-06 kort før Østerballe

3 kommentarer:

Peter H. Olesen sagde ...

Du som er interesseret i landskab og fotografi, kender du Per Bak Jensen.
se ham f.eks. netop nu på Aros i Århus, link her:
http://www.aros.dk/udstillinger/aktuelle/kalender_detail.asp?aid=934&id=1

Martin Petersen sagde ...

Kender ham ikke, men skæbnen vil, at jeg skal på Aros på Tirsdag. Hvis jeg ikke synes han gør det bedre end mig, vil jeg her efterdags begynde at omtale mig selv som fotokunstner.

Peter H. Olesen sagde ...

Jeg tror ikke han kalder sig fotokunstner, men blot kunstner. Han underviser på kunstakademiet og der findes en del bøger og især kataloger med hans ting. Tjek evt. på biblioteket.
Så hvis du ellers kan komme til for racerbiler og sponsorbannere kan du finde hans lille, stille særudstilling et eller andet sted på museet, tror det er det der kaldes Vestfløjen.