fredag, januar 12, 2007

Nederst i venstre hjørne af min ene indrammede Tindersticks plakat, sidder dette polaroidfoto.... billedet er af Irma Victoria, og taget af Martin Hall på sygehuset kort før hendes død. Martin Hall forærede billedet til en af mine bekendte med besked om, at det synes han, at han skulle have. Jeg kunne huske at have fået fortalt historien, så da jeg for et år siden sad og kiggede på gamle anmeldelser og artikler om Irma, så sendte jeg en mail til min bekendte og bad om, at få genfortalt historien. Mailen blev besvaret og et par dage senere lå der et brev fra ham. Kuverten indeholdt billedet og en kort note - Jeg er færdig med at bruge billedet, nu må du få det - Siden da har det haft sin plads i hjørnet af den ene ramme, inde i stuen.

1 kommentar:

Rune Rindel Hansen sagde ...

Jeg synes at det ligner billedet af en TV-skærm! Jeg tror at det et billede fra den "Animal Culture" video der blev produceret i forbindelse med Irma's grammy nominering i 1991!