søndag, februar 04, 2007

Jeg har solgt Clash med mere til Jens Unmack, Rolling Stones til Peter Sommer og glædet mig over, at Lise Westzynthius bad om M. Ward netop som jeg havde sat den på. Jeg har bestilt krigsfilm hjem til Kim Larsen og i smug grint over, at netop han skulle kommentere øl i arbejdstiden. Jeg har været på fornavn med Rock Nalle i et halvt år før han fandt ud af, at jeg ikke hed Michael. Jeg har diskuteret pladepriser med Walter Trout og jeg har hyggesnakket med Spencer Davis. Men når jeg en dag stopper i den her branche, tvivler jeg på at noget af det vil kunne overgå oplevelsen af at sælge O’s Historie til præsten, der konfirmerede mig.

3 kommentarer:

mca sagde ...

Præster er også en slags mennesker!

Thomas Oldrup sagde ...

Meget smuk tekst. Jeg måtte ind og læse den igen efter at have gået med den i hovedet nogen tid, og nu kom i tvivl om hvordan det nu var den var. Den var endnu bedre anden gang!

Martin Petersen sagde ...

Tak - det bliver nok det tætteste jeg kommer på at skrive en selvbiografi.