tirsdag, april 17, 2007

Jeg kan googles og jeg bliver googlet, men når folk googler Martin Petersen er det så mig de vil nå frem til? Det kunne jo være én af de to forfattere med navnet Martin Petersen eller elinstallationsfirmaet Martin Petersen i Hvalsø. Det kunne være projektingenør Martin Petersen ansat hos F.L. Smidth i Valby. Eller den Martin Petersen, der får år tilbage overtog min lejlighed i Vestergade og skabte store postproblemer for os begge. Måske Martin Petersen den ph.d. studerende i etnografi og hvis ikke ham, så eventuelt jollerepræsentant i Jyllinge Sejlklub Martin Petersen. Efter den nylige kommunesammenlægning ville det mest åbenlyse måske være, at nogen havde brug for at få fat i teknisk direktør i Vordingborg Kommune Martin Petersen. Bloggen her har tidligere omtalt den gamle formand for Dansk Numismatisk Forening Martin Petersen, men et mere oplagt valg ville nok være eksildanskeren, musikeren og softwareudvikleren Martin Petersen, nu bosat i Canada. Måske er det bare mig.

4 kommentarer:

mca sagde ...

Vi er vist alle sammen lidt Martin Petersen.

Peter H. Olesen sagde ...

Jeg har nu gennem halvanden år haft lidt vrøvl med lampen i loftet i min stue. Jeg tror det er kontakten.
Er det noget du kan klare, Martin Petersen?

Martin Petersen sagde ...

Jeg er barnebarn af tidligere elværksbestyrer Morten Eskild Pedersen - så selvfølgelig kan jeg fikse det, jeg har det i blodet.

Peter H. Olesen sagde ...

El i blodet, wauw!