tirsdag, juli 17, 2007

Substans.info - vores langsomt fremadskridende hjemmesideprojekt om den danske nyrock scene, er snart så vidt. Vi har sat en deadline til 1.september. Jeg starter skole og skal til at skrive klumme, så jeg ønsker ikke at have tvungne skriverier til siden hængende over hovedet som en sort sky. Det har hele tiden været planen at åbne siden når vi nåede op på 25 biografier, lige nu er der 19 og den 20. er ved at blive færdiggjort, jeg tvivler på at vi når frem til 25 før september, men det gør ikke det store mere, nu skal der bare åbnes op. Derudover er der omtale af fanzines, diskografier på en stak pladeselskaber, tracklister til forskellige compilations og der kommer en anekdotesektion med historier fra dengang, plus mp3'er og gallerier.

Designet er et andet end da vi startede op, det er brugervenligt, overskueligt og ser virkelig indbydende ud. Tilfredsheden har så småt sænket sig over os, men det store spørgsmål er stadig; er der nok på siden til, at den er interessant?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg må tilstå, at siden mildt sagt lyder endog meget appellerende og interesant. Glæder mig til, at den bliver åbnet op.

Gætter på, at anekdote-sektionen vil rumme mange godbidder.

God sommer,

Søren

mca sagde ...

Opmuntrende arbejde! Er det arkæologi, du skal læse?

Martin Petersen sagde ...

Anekdotesektionen rummer indtil videre kun 2 godbidder, men bliver forhåbentlig udbygget.. og ja der er en del arkæologi i det, mænd i fyrrerne er jo kridttiden om igen!

Uden Relevans sagde ...

Haha Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med det.