mandag, november 05, 2007

Jeg lurer på at tage til hitparade i Vega 28/11, når de nydelige unge mænd i Editors spiller op til dans. Seneste udspil An End Has A Start har spillet sig op som en af årets udgivelser og titelnummeret ender i top-5 over årets hits.

Med ovennævnte plus singlerne Munich, Blood og All Sparks fra debutten The Back Back Room og den patosindsmurte førstesingle Smokers Outside The Hospital fra den seneste, burde der foreligge rig mulighed for en gedigen gang 1-2-3 fadølstristesse med reference til alle de rigtige navne fra det britiske. Det kunne blive så fint, så fint, så fint.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har allerede billet :-)). Det bliver en stor aften. Og to dage efter kommer The National så...!

Søren!

Martin Petersen sagde ...

National har jeg allerede billet til, men det er alligevel fristende at ofre et dobbeltprogram på mig selv.

Anonym sagde ...

Et sådan dobbeltprogram er aldrig at foragte. Foruden de to har jeg også Kent den 8/12.

Jeg deler begejstringen for Editors' seneste album. Min egen personlige favorit er The Weight Of The World - nærmest Phil Spector, der møder Slowdive!

Søren!