mandag, februar 11, 2008

Min fødselsdag bliver i år holdt i Parken, hvor R.E.M. netop er annonceret til at spille på dagen (6.september). De tre gange jeg har hidtil har set dem, har ligget i begge ender af skalaen, med koncerten i Horsens som bedste oplevelse og koncerten i Forum et par måneder tidligere som modpol. Heldigvis blev det til dels opvejet af The Thrills, der spillede en mere end veloplagt opvarmningskoncert. R.E.M.s koncert på den sidste Midtfyns Festival er uden tvivl den vådeste koncert jeg har oplevet.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Trods regnvejret, var koncerten i Ringe "besværet" værd. Det var nærmest kongeligt, da Stipe uddelte tørre sokker til de forreste publikummer.

Og jeg skal nok komme ind i Parken og være med til at fejre dig :-))

Martin Petersen sagde ...

Jeg havde en striktrøje på, der kunne vrides og blev det flere gange. Vi stod så langt tilbage, at det var svært at se scenen for vand og damp, men kan da huskede han pudsede en eller anden fyrs briller. Flaming Lips havde lige spillet et brag af en koncert, så alt andet ville alligevel have blegnet ved siden af.

..og du skal være velkommen i Parken, det bliver mig og mine 20-30.000 nærmeste venner.