fredag, april 18, 2008

I går læste jeg de to Simon Grotrian digtsamlinger, jeg købte til bogudsalget. Det er virkelig lang tid siden jeg har afskyet noget så ganske forfærdelig inderligt. Indledningen til opsamlingen skriver at Simon Grotrian kræver noget af sin læser - Bullshit! (prosit) siger jeg. Det er ordbræk, men med den linje i mente skal der nok være nogen, der stirrer sig blind på siderne og i bedste magic eye stil ender med at se ting, der ikke er der. Jeg ved ikke om jeg mest har lyst til at pisse på bøgerne eller brænde dem, eller måske brænde dem og slukke flammerne med mit pis. Jeg har i hvert fald ikke tålmodighed til at pisse på dem og vente på, at de er så tørre at jeg kan sætte ild til dem, de skal ud nu! Forbandede bogudsalg, det er 30,- jeg ikke ser igen.

1 kommentar:

mca sagde ...

Det er vist en negativ anmeldelse.