lørdag, maj 17, 2008

2008 begynder nu også at vise tænder rent udgivelsesmæssigt, hvad der i dag fik mig til at bestille en håndfuld plader. Bon Iver blev bestilt alene på hype og anbefalinger, hvad jeg efter at have været fordi hans MySpaceside nu ved var en fejl. Skramlet hysteri bliver aldrig min kop te. Langt større forventninger har jeg til den nye Willard Grant Conspiracy plade, der skulle ligge mere i umiddelbar forlængelse af 2004's dæmpede udspil Regard The End, end den tunge og aggressive Let It Roll fra 2006. Bonnie "Prince" Billy udgiver på mandag Lie Down In The Light, hvad der stresser mig en smule da jeg endnu ikke har fået lyttet ordentligt til Ask Forgiveness. Demoudgave af So Everyone fra den nye plade kan høres her. The Notwists nye udgivelse The Devil, You + Me blev også bestilt. Det er første udgivelse fra tyskerne siden 2002, men den ene forsmag jeg har fået på albummet virker lovende. Endelig blev det til en opsamling med Anibal Troilo og så Sunday At Devil Dirt, ny plade fra Isobel Campbell & Mark Lanegan.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja, 2008 er indtil videre et meget spændende pladeår. Jeg var ikke klar over, at WGC var på vej med nyt. Det er jeg nu! Mojave er stadig et af de store træer i min pladesamling.

Og Bonnie Prince stresser også mig, da jeg ikke har nået Ask forgiveness endnu.