onsdag, august 27, 2008

Under For er nu også tilføjet Substans.info.

5 kommentarer:

mca sagde ...

Keep up the good work!

Martin Petersen sagde ...

Tak, skal prøve. SS-Say biografien ligger også klar og bliver snart lagt op - det samme gør en mindre mængde mp3'er.

Anonym sagde ...

Tak for god læsning. Ekstra relevant i disse Hall-tider!

Blot er jeg forbandet over, at Apparently All The Same endnu ikke er kommet på cd. I mine ører et hovedværk hos såvel Hall som den danske scene generelt set.

Martin Petersen sagde ...

Hvis jeg husker korrekt, så dukker den op til foråret. Det er i hvert fald planen, at der skal genudgives tre ældre Hall Titler til den tid.

CVH sagde ...

Jeps, "Apparently all the same" udkommer på CD d. 2 februar. Endelig. Det er i mine ører hans bedste - langt bedre end Icecold waters..Et af numrene er med i filmen "Totem" så vidt jeg husker.