fredag, september 19, 2008

BBC Sessions har lige som Peel Sessions altid været et kvalitetsstempel på b-sider og andet bonusmateriale. Derfor kan jeg godt tillade mig at have høje forventninger til den kommende Belle & Sebastian udgivelse "The BBC Sessions", hvis den bare når tilnærmelsesvis i nærheden af de kvaliteter, der var at finde på den opsamling af BBC Sessions som Tindersticks udgav sidste år, så er det godt nyt, der er på vej. Disc 1 kommer til at bestå af optagelser fra forskellige sessions, disc 2 er en samlet koncertoptagelse lavet i Belfast i 2001, der bliver sluttet af med min personlige B&S favorit Legal Man. Trackliste og yderligere info kan findes på Belle & Sebastians hjemmeside.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ditto her. Især fordi der netop bliver "gravet dybt". Og ikke bare Peel-versioner af store "klassikere".

Campell/Lanegan springer jeg over. Deres seneste plade skuffer mig en del. Men måske det bare er mig...

Søren - der har I'm Walking Up To Us som sin B&S-favorit

Mikkel sagde ...

Weeeee!
Havde "Your Cover's blown" været på havde jeg tømt stjerner ud på forhånd, men jeg regner med ikke at skuffes trods det.