søndag, september 21, 2008

Det spor af støv det trak, da jeg tidligere på dagen trak denne guitar ud fra under sengen, vidner om, hvor lidt den har været brugt. I den tid og de år jeg har haft den, har den så vidt jeg kan huske kun været brugt en enkelt gang, da en gæst spillede en i øvrigt fin coverversion af et Bonnie "Prince" Billy nummer. Jeg har forsøgt at lære kunsten at spille guitar på en lånt akustisk én af slagsen, hvad der hurtigt udviklede sig til en ugentlig undskyldning for at drikke øl med ham, der skulle lære mig det. Da denne guitar blev købt, havde jeg indset, at jeg aldrig selv ville blive den der betjente den, men den blev købt alligevel. For at have et instrument i huset, eller nok mere sandsynligt fordi jeg syntes den så sej ud og pengene var der. Nu har den ligget under sengen i tre år, nu tror jeg tiden er inde til, at jeg finder en ny ejer til den og indkasserer lidt håndører.

Ingen kommentarer: