søndag, oktober 26, 2008

I går bestilte jeg den just udkomne Talk Talk - Live at Montreux 1986 dvd, og i går aftes lyttede jeg så til en bootleg jeg har liggende af samme koncert. Selvom koncerten er fra samme år som Talk Talks helt fantastiske liveplade London 1986, så fremstår den langt mere let og levende end denne. Dette skyldes til dels, at London 1986 til trods for en spilletid på 56 minutter er mesterligt sammensat af kun 8 numre, med fokus på de tunge numre i Talk Talks repetorie. Live at Montreaux 1986 forventer jeg dog kommer til at være højt placeret på listen over tilbageskuende udgivelser når årslisterne snart skal gøres op. Jeg ser i hvert fald frem til at få denne koncert i en ordentlig lydkvalitet, min store bekymring er om jeg kan holde ud at kigge på dem..

Montreux - Talk Talk
London - Give It Up

Ingen kommentarer: