tirsdag, marts 17, 2009

Da jeg i går støvede igennem den lokale genbrugsbutik fandt jeg et funktionsdygtigt Agfa Isola til en tier. Isola er en art luksusudgave af Holgakameraet, det har glaslinse i stedet for plastlinse og fremstår til trods for sin plastikkrop noget mere solidt bygget. I samme genbrugsbutik fandt jeg også en gave til et fødselsdagsbarn, der i går aftes fejrede sin 19års fødselsdag. Nu kan jeg selvfølgelig godt se, at min mor har tænkt sit, og at jeg nok skulle have uddybet mit svar, da jeg på spørgsmålet om hvad vi havde købt til fødselaren svarede "et brugt massageapparat". Forklaringen er, at gårsdagens fødselar er Signe Høirup Wille-Jørgensen fan, og genbrugsbutikken lå inde med et originalt Jomi massageapparat, men den del glemte jeg altså at nævne overfor min mor.

Ingen kommentarer: