onsdag, juni 03, 2009

Altså, det er noget med en blog, der hedder caught by the river, der fokuserer på musik og fiskeri, og folkene bag denne blog er også folkene bag Heavenly Records, og navnet på bloggen er så taget fra en sang med Doves, der bliver udgivet på Heavenly Records, og nu kommer bogen så.

Eller med andre ord, i det Mojo, der snart bliver erstattet af et nyt, faldt mine øjne over en minimal notits om en bog, hvor blandt andet Bill Drummond, der pt er min foretrukne skriverkarl havde bidraget. Kort fortalt er det en række af forfattere, og andre kreative hoveder, der fortæller deres fortællinger om de engelske floder, fra Themsen til Telford. Jeg kan nikke genkendende til en håndfuld af navnene, med Jarvis Cocker og John Moore fra Black Box Recorder som de to navne, der sammen med Bill Drummond udgør det trekløver, jeg glæder mig mest til at læse. Bogen udkommer først om en fjorten dages tid, så der er tid nok til at læse pressemeddelelse og rolleliste inden du evt. beslutter dig for en bestilling.

Ingen kommentarer: