torsdag, juni 04, 2009

Jovist går jeg ind for ligestilling, men jeg ved ikke med kongehuset. Jeg læser ikke Billed Bladet og hvad der ellers findes af meningsdannere indenfor for feltet, så om jeg er overhovedet er kompetent til at krydse min mening af på søndag skal jeg lade være usagt. Jeg vil hellere stemme for at vi sælger kongehuset fra til landbruget, Dansk Industri og Wonderful Copenhagen, der umiddelbart slår mig de største brugere af det markedsføringsværktøj som kongehuset er. Eller, at der skal tages entré når regentparret er på Danmarksturne, så de i højere grad kan blive selvfinansierende og at de naturligvis skal med Grøn Koncert rundt, så alle får chancen for at se dem til en billig penge, og jeg vil gerne stemme for at priserne på øllene fra De Fem Gårde, som Schackenborg hører under skal sænkes permanent, og selvfølgelig får det mit kryds, hvis vi skal stemme om hvorvidt grev Ingolf skal have en kompensation for at han trods sit udseende har været tvunget til at være en offentlig figur, tænk på de sår han må have på sjælen, og hvis det er tasmanske djævler Mary vil have i baghaven, jamen så vil jeg også gerne sætte et kryds, der giver hende lov til det. Alt det stemmer jeg gerne for, og mon ikke også ligestillingen ender med at få mit kryds, men kongehuset.. alene ordet burde gøre et hvert moderne menneske træt.

Ingen kommentarer: