mandag, juni 22, 2009

Ti billeder fra den billedserie jeg 5. januar i år tog da jeg kiggede mig omkring i den nu nedlagte Stenstrup-Lunde Foderstofforening, blev i dag hængt op på Stenstrup Bibliotek med denne billedtekst:

Foderstoffen har tronet fra sin plads bag birketræerne på Nordre Ringvej i al den tid jeg kan huske. En høj, og utilnærmelig bygning kilet inde mellem vejen og jernbanen. Når jeg i dag tager toget fra Odense er det altid ud for foderstoffen, at jeg rejser mig for at kunne stå af sekunder senere, når jeg går om til tandlægehuset, hvor jeg stadig har min gang hvert halvår, så er det ud for foderstoffen, at jeg ved der ikke er nogen vej tilbage. Sidst jeg var af sted så jeg at alt stod åbent. Mit kamera lå i tasken, så jeg lod tandlægen gøre det hun gør bedst, og med bedøvelsen snurrende i hovedet gik jeg over og tog de billeder du ser her.

Der komme de til at hænge indtil udgangen af juli.

Ingen kommentarer: