onsdag, marts 24, 2010

Tre ting på YouTube har de senere dage fanget min opmærksomhed.

Det er langt om længe gået op for mig, at der nu endelig kan findes lyd med Admiral Radley, der hvis nogen skulle være i tvivl består af 50% Grandaddy og 50% Earlimart. Lyden er mere dæmpet end Grandaddy, en del mindre skramlet end Earlimart, og som udgangspunkt ganske hyggeligt. Disse optagelser er dog lavet uden trommeslageren Aaron Butch, der i følge rapporter fra SXSW skulle tilføje et gevaldigt skud energi.

Admiral Radley - "Ghost Of Syllables"
Admiral Radley - "I Left U Cuz I Luft U"
Admiral Radley - "The Thread"

Hymns Of Nineveh havde jeg indtil forleden ikke helt fundet ud af, hvilket ben jeg skulle stå på i forhold til, men efter af være stødt på nedenstående klip fra Kaffe & Sort Vinyl, er det med fuld sindsro og en vis spænding, at jeg imødeser den 8. april, hvor Hymns Of Nineveh skal varme op for Murder.

Hymns of Nineveh - "Fall of the Winterking "
Hymns of Nineveh - "Selma"
Hymns of Nineveh - "So Mournful the Elegy, So Comforting the Hymn"

Peter H. Olesens interview med Niels Skousen i anledning af sidstnævntes kommende album "Lyt Til Din Coach" kræver næppe yderligere forklaring.

Ingen kommentarer: