fredag, april 30, 2010

Mens luften i højere og højere grad summer af de snart forestående C.V Jørgensen koncerter, og manden selv, med tilhørende tributekoncert i det indre København, snart fylder 60, der faldt jeg forleden over et eksemplar af Main, et blad tiden har glemt, men som ifølge bladets ryg stammer fra 2002. Blandt historier om Camilla Ottesen og Sofie Lassen-Kahlke finder man et interview med C.V. Jørgensen skrevet af Svend Erik Skovmose, der i dag er redaktør på DR's aftenshow. Interviewets ni sider inkl. billeder har jeg lagt op her: 1-2-3-4-5-6-7-8-9

3 kommentarer:

Søren Nielsen sagde ...

Man takker. En god "opvarmning" til koncerterne i Tivoli og på Roskilde. Vega nåede jeg ikke...

Off topic; tak for anbefalingerne af Woodpigeon. Dem er jeg nu nået til, og det er faldet mere end heldigt ud. Og med stor fornøjelse.

Martin Petersen sagde ...

Jeg skal se ham i den Fynske Landsby, få hundrede meter fra hvor jeg skal se Leonard Cohen til august. Det glæder mig at Woodpigeon er faldet i din smag, har du lagt øre til Leisure Society? Det er også i den boldgade.

Søren Nielsen sagde ...

Det lyder til, at der venter nogle gode koncertoplevelser. Cohen ville jeg gerne opleve, men er i udlandet, når han spiller i din hjemby. Leisure Society har jeg stående på min liste - efter, at du tidligere har skrevet om den. Altid godt med videndeling :)