søndag, maj 30, 2010

Der var en gang en fredag aften, hvor vi var krøbet over broen, og igennem et par tunneller for til sidst, at finde fodfæste på Amager. Anledningen var The Nationals koncert i Amager Bio, en koncert, der fik det meste af turen hjem til at zig-zagge under benene på os. Vores placering i lokalet var fantastisk, og det samme var afstanden til ølstanden, der i sidste ende fik koncerten til at ende op som en fornemmelse af en række indtryk, mere end et egentligt minde. Den slags kan der heldigvis rettes op, for det er lykkedes mig at komme i besiddelse af en ganske fremragende publikumsoptagelse fra aftenen, som jeg nu via lyd og Gaffas anmeldelse prøver at stykke sammen.

The National, Amager Bio 30. november 2007

4 kommentarer:

Peter H. Olesen sagde ...

Undskyld!

Søren Nielsen sagde ...

Martin, man takker for optagelsen. Den er nu sendt til nedladning, og jeg glæder mig til genlyttet. Og ser frem mod Nationals koncert på Roskilde

Martin Petersen sagde ...

Det var nu fætter Peter, der trak det store øllæs den aften - ellers husker jeg kun noget om at i havde lavet den ottendebedste et eller andet.

Selv tak Søren, det er ganske fin optagelse, og jeg kan vitterligt ikke huske meget fra den aften så det er meget rart at genopleve. Jeg har også Arcade Fire fra KB-Hallen liggende som download, hvis det kan bruges?

Søren Nielsen sagde ...

Tak for tilbud om Arcade Fire, men dem er jeg af uransagelige årsager aldrig rigtig nået til