mandag, juli 26, 2010

Flere ting faldt på plads her til aften. Det sidste udefrakommende bidrag synes at have fundet sin afsender, og en mail med en vedhæftet fil, der skal danne grundlag for coveret til Manden Fra Onkel nåede også frem. Endvidere fik jeg styr på Facebooksiden, der skal fungere som kommandocentral når det hele kommer så vidt. Den kedelige nyhed er, at det næppe bliver før oktober, at vi skal indspille. Det giver dog mulighed for at bryde de oprindeligt fastlagte rammer lidt ned. Egentlig lå det helt fast, at projektet skulle rumme fem sange, og de fem sange var også blevet fastlagt, men nu hvor der er tid, er der blevet åbnet for diskussionen, om hvorvidt der skal være flere sange, og om de udvalgte sange er de rigtige. Det tror jeg det ender med, at den ene ikke er. Den er så småt røget i en b-pulje, men vil stadig blive indspillet, for hvem ved ved om vi om 25 år mangler bonusmateriale til jubilæumsgenudgivelsen. Jeg har i al beskedenhed høje tanker om dette projekt, demoerne står stærkt, og samspillet med min musikalske bagmand er smertefrit. Jeg kunne beklage, at jeg skal forpurre det hele med min vokal, men det har hele tiden været arbejdsbetingelserne for projektet, så nej. Det bliver godt alligevel, sangstemme eller ej, godtere end godt, godt med godt på. Manden Fra Onkel, jeg siger jer..

Ingen kommentarer: