søndag, januar 16, 2011

Det var en bad boy af en papkasse posten forleden ganske forgæves forsøgte at aflevere, og jeg priste mig da også lykkelig for at den nyerhvervede barnevogn har bagagebærer under kabinen, da jeg selv måtte hente papkassen oppe på posthuset. Indholdet af papkassen var to tegneserier. Den ene vender vi tilbage til en anden dag, og den anden var "Doonesbury 40: A Retrospective".

Selvom det på nettet er muligt at finde produktbeskrivelser, der udpensler produkterne så beskrivende, at ugebladenes tag på de kendtes privatliv synes overfladisk, så var jeg ikke forberedt på den mastodont af en hardcase indpakket tegneserieåbenbaring, der lå i kassen. Monstrøst lækkert indpakket, med introduktion til Doonesbury, og biografier på de vigtigste af karaktererne skrevet af Trudeau selv. I stedet for at gå yderligere i detaljer vil jeg dog give ordet til Søren Vinterberg på Politiken, og henlede opmærksomheden på, at cirkaprisen på 200,-, hvis man køber den hos Amazon, er en fornærmelse imod, hvad man får for sine penge. Anbefales.

Ingen kommentarer: