søndag, marts 20, 2011

For et stykke tid siden blev det pålagt mig, at medsende et "artistic statement", hvis jeg skulle gøre mig håb om, at blive taget i betragtning til at få mine fotografier vist på en hjemmeside. Hvad jeg i starten afskrev som arty-farty, og noget der lå langt fra min hyggefotografering, har vist sig at være et ganske nyttigt værktøj, som jeg så småt er begyndt at bygge videre på. Med mit kunstneriske statement i baghovedet ved jeg hvor det er jeg vil hen med mine fotografier. Jeg har siden vedkendt mig, at jeg er landskabsfotograf, og arbejder ud fra en idé om, at hvis man kom 10 minutter efter fotografiet var taget, så var det ikke meget, der så anderledes ud.

Nu har jeg lagt en by billedserie op min hjemmeside, og tager denne gang munden fuld, og antyder, at gik der en halv time, så var der nok heller ikke sket meget på fotografierne. "Stranden" kan ses her.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Feriefotos uden badegæster?