fredag, marts 25, 2011

 Der landede en pakke fra Ernie B's Reggae Distribution forleden indeholdende de ovenstående titler. Max Romeo har jeg længe ønsket mig på vinyl, og The Abyssinians "Satta" er en af de titler det er svært at give en fornuftig forklaring på hvorfor jeg aldrig har fået købt. Opsamlingen med Henry Junjo Lawes er godt og skidt blandet, dog med det meste af skidtet samlet på lp2. "East of the River Nile" skulle eftersigende være en af de bedste Augustos Pablo plader, men eksemplaret jeg modtog var et smadret second hand eksemplar af pladen. Jeg klagede naturligvis min nød, og fik svaret tilbage, at det var en ny pladen, men i en verden af elendige genoptryk var lige præcis denne titel kongen, og at jeg fik mine penge retur for den. Storslået service fra dette reggaemekka, der så absolut er et besøg værd. Jeg har apropos just afleveret et stykke til det kommende Geiger med 5 anbefalinger inden for henholdsvis reggae og dub. Med lidt held udkommer bladet til maj.

Ingen kommentarer: