mandag, september 01, 2008

Kasseret klummeindledning:

Vejrudsigten lover i skrivende stund ualmindeligt overskyet vejr og 13mm regn til på lørdag og jeg beklager virkelig. På vegne af min opførsel det sidste års tid tager jeg naturligvis det fulde ansvar for eventuelt spolerede weekendplaner, afsporede udendørsaktiviteter og umuliggjort kratluskeri. Den er god nok, jeg fylder år på lørdag. Mens andre af avisens klummeskribenter tæller ned til de 30 og kæmper for at blive en rigtig mand, så sidder jeg her midt i det hele. Med hår på brystet og fuldskæg i ansigtet, tager jeg min kaffe sort og ansvaret for det jeg skal, selvom ansvar er det endnu så som så med. Jeg møder til tiden og jeg overholder mine deadlines, bil og børn, hus, have og hvad der ellers findes af voksne faldgruber derude er jeg endnu ikke nået frem til. Jeg er en mand og jeg står gerne ved det, og fra på lørdag er jeg så en 32årig en af slagsen.

Ingen kommentarer: