tirsdag, januar 27, 2009

Normalt er jeg mere afventende og påpasselig før jeg henleder andres opmærksomhed på et af mine projekter, men jeg tror på at dette løbende vil blive opdateret og fuldt til dørs, så derfor denne henledning af opmærksomhed. Jeg har startet en ny blog, der ganske kort skal handle om sort øl. Den vil i højere grad rumme praktiske oplysninger, kombineret med egne tanker og notater, end den vil indeholde analyser af, hvad frugt der måtte være i buketten, og om hvorvidt det er finsk eller engelsk lakrids, der kan smages.

Stovt - En blog om stouts, portere og andre sorte øl.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder som et ganske spændende projekt, og jeg vil ganske givet være fast læser på også denne blog. Dels fordi jeg sætter pris på dine skriblerier, dels fordi stouten/porteren nu en gang er blandt mine yndlingsdrikke!

Martin Petersen sagde ...

Tak for de pæne ord, jeg er selv lidt spændt på, hvor mange forskellige øl det når at blive til, og hvor længe der går før jeg hører kæresten sige "har du nu været ude og blogge igen".